logo

Agentura

MONIA

Produkce kulturních a společenských pořadů a událostí pro veřejnost i podnikovou sféru, komunikace, Public Relations, marketingové poradenství – to všechno jsou možná zdánlivě nesouvisející činnosti naší agentury. Ale všechno souvisí se vším a my v naší činnosti zúročujeme odborné vzdělání i dlouholeté zkušenosti z podnikové sféry (PR) i z práce v příspěvkové kulturní organizaci či produkční agentuře.

Začátky naší práce v produkční oblasti spadají už do roku 1991, kdy jednou z prvních našich akcí byl koncert Karla Gotta (orchestr Pavla Větrovce, skupina UNO, Karel Hála, Marcela Holanová, Jakub Třasák) na zimním stadionu v Ústí nad Labem pro 6 200 diváků. Od roku 1998 spolupracujeme s dalšími agenturami (FOR, DREAM PRODUKTION, KNY) v oblasti námětů a scénářů pro plesy, pivovarské slavnosti a zakázková představení například v Severočeském divadle opery a baletu: Plesy JARNÍ BÁL SE SLAVÍKY (Lucie Bílá, Helena Vondráčková, Miro Žbirka ,Hana Zagorová, Daniel Janda, Peter Nagy, Iveta Bartošová) JARNÍ BÁL NAPŘÍČ STALETÍMI (Ondřej Havelka, Karel Černoch, Golem, Marie Rottrová, Tomáš Savka).

Foto: Jakub Geier
fotka
Foto: Jakub Geier
fotka
Foto: Jakub Geier
fotka
Foto: Jakub Geier

Zábavné pořady v Severočeském divadle

Z naší produkce jste mohli prožít příjemné chvíle za dlouhá léta například na těchto pořadech: Dostaveníčko ve 20. století (Pavlína Filipovská, Kapitán Kid, Fešáci, Miro Žbirka), Dostaveníčko v roce 1 (Jiřina Bohdalová, Jiří Suchý, Jitka Milavcová, Sabina Laurinová, Josef Vojtek a další), Pátek třináctého (Stella Zázvorková, Tomáš Sláma, Aleš Háma, Jakub Wehrenberg, Pavel Dobeš, Kateřina Brožová), Jednou nohou v Evropě (Vladimír Hron, Petr Jablonský, Ladislav Kerndl, Martha a Tena), Není důležité zvítězit, ale vyhrát (Vojtěch Bernatský, Petr Svěcený, Josef Carda, Martin Maxa a hokejisté Jiří Šlégr, Robert Reichel, František Kaberle, fotbalový trenér Jaroslav Šilhavý a čeští olympionici z Athén 2004), Jablko a jeho strom (František Laurin a Sabina Laurinová, Jaroslav Suchánek a Michal Suchánek, František Nedvěd a František Nedvěd ml., Richard Tesařík a Štěpán Tesařík, Jezinka Vlaďka Jakšlová a VERONA Markéta Jakšlová a další).

fotka
Foto: Jakub Geier
fotka
Foto: Jakub Geier
fotka
Foto: Jakub Geier

MEZINÁRODNÍ FESTIVAL PORTA v Ústí n. L. 2007 – 2016 - agentura MONIA byla spolu se spolkem ARS PORTA BOHEMICA a zpočátku také s agenturou JaM spolupořadatelem tohoto věhlasného festivalu, jehož hlavním pořadatelem bylo v té době Kulturní středisko města Ústí nad Labem. Za tu dobu na festivalu vystoupily stovky hudebních formací nejen z České republiky.

MARATON FEŠÁKŮ - originální téměř desetihodinový koncert legendární kapely se spoustou hostů: Petr Novotný, Josef Náhlovský, Josef Mladý, Jiřina Bohdalová, Ivan Mládek, bratři Nedvědovi, Pavel Bobek, Josef Vojtek a mnoho dalších.

POTLACH S KIDEM - agentura MONIA připravila (námět, scénář) a zprodukovala komponovaný pořad k nedožitým osmdesátinám Kapitána Kida. Pořad byl uveden samostatně, avšak jako součást Mezinárodního festivalu PORTA. (V režii Rudolfa Tesáčka moderoval Vladimír Čech, texty Kapitána Kida recitoval Mirek Kovářík, zpívali a hráli: Věra Martinová, Wabi Daněk, Miki Ryvola, Tony Linhart, Petr Kocman, Helena Maršálková, Bob a Bobci a další. Tančili členové baletu Severočeského divadla.) Z tohoto pořadu bylo pořízeno DVD, které vydala agentura MONIA.

BÁJEČNÝ POTLACH S KIDEM na jehož přípravě spolu s agenturou MONIA spolupracovala také ARS PORTA BOHEMICA byl následně uveden u příležitosti 50. ročníku PORTY v Ústí nad Labem. Jeho protagonisty byli Jiří Suchý a Jitka Molavcová, kteří před časem natočili s Kidem výborné album.

fotka
Foto: Jakub Geier
fotka
Foto: Jakub Geier
fotka
Foto: Jakub Geier

V oblasti marketingu, komunikace a Public Relations jsme aktivně začali pracovat v roce 2009 při úzké spolupráci s reklamními agenturami TAMESDOWN a později NOESIS. Mediální zastupování firmy GRANETTE a pozdější jednorázová spolupráce s dalšími klienty v oblasti vydávání tiskových zpráv, psaní PR článků a pořádání tiskových konferencí, případně vydávání příležitostných periodik pokračuje až do současnosti.

V roce 2009 začal také náš servis pro klienty v oblasti monitoringu medií a zjišťování vlivu činnosti PR na veřejnost. Stanovení hodnoty AVE (advertising value eqivalent), vycházející z uveřejněných PR příspěvků, ukazuje zadavateli ekvivalent reklamní hodnoty, dosažený činností PR, jejíž uveřejnění klient nehradí.